Enquête VvOCM en PR in 2019
Op dinsdag 22 januari hebben we een enquête naar alle leden gestuurd - per direct mail. In deze enquête werd een aantal vragen gesteld over 'grote' PR-onderwerpen die in het Jaarplan 2019 zijn benoemd: huisstijl / logo, website en het VvOCM-congres.
We zijn ontzettend blij met de vele reacties op deze enquête! Van 233 VvOCM-leden hebben we een reactie gekregen en veel leden hebben ook aangegeven om op een later moment als klankbord te willen meedoen. Dat is heel fijn als je onderwerpen oppakt die zo'n impact hebben in de praktijk of op ons als vereniging. Uiteraard laten we een professioneel bureau deze onderwerpen oppakken, maar het is belangrijk dat we de voorstellen kunnen toetsen bij jullie.
Klik hier om de volledige resultaten van de enquête - zonder censuur - terug te lezen (pdf-bestand).
Hier zie je wat iedereen van de thema's vindt en als input heeft meegegeven.
Uiteraard hebben we wel de adressen eruit gehaald van de meedenkers. Zij ontvangen op een later moment nog een e-mail om aan te geven dat ze in de klankbordgroep zitten en wat ze kunnen verwachten.